پیش بینی کارشناسان در باره بهای جهانی طلا در روزهای اینده
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
پیش بینی کارشناسان در باره بهای جهانی طلا در روزهای اینده
سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 2:27 | بازدید : 642 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

طبق نظر اکثریت شرکت‌کنندگان در آمارگیری هفتگی کیتکو، قیمت‌های طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت.

 

به گزارش نامه، در آمارگیری این هفته 25 نفر شرکت کرده‌اند که این افراد شامل معامله‌گران شمش طلا، بانک‌های سرمایه‌گذاری، معامله‌گران بازارهای آتی، مدیران پولی و تحلیل‌گران فنی بازار هستند. از این میان 17 نفر (68 درصد) افزایش قیمت طلا را پیش‌بینی می‌کنند در حالیکه 2 نفر (8 درصد) انتظار کاهش قیمت‌ها را دارند و 6 نفر (24 درصد) انتظار ثبات یا نوسانات اندک قیمت طلا در هفته آینده را دارند.

اکثر شرکت‌کنندگان در آمارگیری کیتکو اعتقاد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده دارند و پیش‌بینی می‌کنند که قیمت پایه طلا در محدوده 1570 دلار قرار خواهد گرفت که البته این رقم بسیار بالاتر از حداقل قیمت طلا در ماه فوریه یعنی 1554 دلار در هر اونس می‌باشد.

جفری نیکولاس (Jeffrey Nicholas)، مشاور ارشد اقتصادی در یک شرکت سرمایه‌گذاری، معتقد است که شاخص‌های فنی نشاندهنده روند صعودی و آغاز یک روند صعودی در بازار طلا در حال تثبیت هستند و از سوی دیگر سیاست خرید اوراق قرضه بانک مرکزی و افزایش اندک تورم که در گزارش شاخص قیمت مصرف کننده منتشر شده در روز جمعه قابل مشاهده است؛ قیمت طلا را به بالاتر از 1600 دلار در هر اونس خواهد رساند. وی معتقد است که "امروز افزایش تورم قیمت مصرف کننده گزارش شده است؛ اگرچه عامل اصلی آن، افزایش قیمت‌های بنزین است اما به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران یادآوری خواهد کرد که تورم بالاتر در انتظار آن‌ها است."

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، طرفداران ثبات یا نوسانات اندک قیمت‌ها در هفته آینده اعتقاد دارند که قیمت‌های طلا در محدوده 1550 تا 1600 دلار در هر اونس نوسان خواهند کرد و بدون وجود هیچ‌گونه کاتالیزوری، دلیلی بر خروج قیمت‌ها از این محدوده وجود ندارد.

کن موریسون (Ken Morrison)، موسس و سردبیر یک سایت مالی، اعتقاد به ثبات قیمت‌ها در هفته آینده دارد. وی معتقد است که "افزایش اندک در معاملات قراردادهای باز نشان می‌دهد که محدوده کوچکی وجود دارد که معاملات خرید و فروش بسیار کمی در آن محدوده انجام خواهد شد و در نتیجه محدوده فعلی قیمت‌ها برای مبادلات هفته آینده نیز برقرار خواهد بود."

طرفداران اندک کاهش قیمت‌ها در هفته آینده معتقد هستند که تقویت دلار همراه با تقویت بازارهای بورس و آمارهای بهبود وضعیت اقتصادی فراتر از انتظار، افزایش قیمت طلا را به تاخیر خواهند انداخت. شان لاسک (Sean Lusk)، تحلیل‌گر بازار فلزات گرانبها، معتقد است که فدرال رزرو خبر از بهبودهایی در وضعیت اقتصادی می‌دهد که می‌تواند منجر به کاهش قیمت‌های طلا شود.

وی معتقد است که "تغییراتی در اظهارات فدرال رزرو و بازبینی احتمالی در طرح‌های اقتصادی و کاهش بیکاری این بانک در نیمه دوم سال 2013 و اوایل 2014 رخ خواهد داد. به نظر می‌رسد که به هر دلیلی، بانک فدرال رزرو دیدگاه‌هایش را در مورد وضعیت اقتصادی هر ماه مورد بازبینی قرار می‌دهد. به نظر من فدرال رزرو سیاست محرک 85 میلیونی فعلی را تغییر نخواهد داد اما تا حدودی نشان داده است که در آینده مبلغ این سیاست را کاهش خواهد داد یا آن را متوقف خواهد کرد." وی در ضمن اشاره می‌کند که آخرین باری که مسئولان فدرال رزرو از بهبود اندک وضعیت اقتصادی آمریکا خبر دادند، قیمت طلا سقوط کرد و تنها زمانی که فدرال رزرو اجرای سیاست محرک فعلی را اعلام کرد، قیمت طلا تا حدودی افزایش یافت.
 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1052
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 1165
:: بازدید ماه : 3111
:: بازدید سال : 12011
:: بازدید کلی : 132552